Fiscale helpdesk

Doe jij zelf jouw boekhouding, is jouw boekhouder op vakantie of twijfel je? Speciaal voor jou hebben wij de fiscale helpdesk opgezet.

Maak gebruik van deze helpdesk
Fiscale Helpdesk

We denken graag met je mee maar kunnen niet de boekhouding of aangifte voor je doen. Wil je graag samenwerken met een boekhouder dan verwijzen we je naar onze hulp in de regio pagina

Vragen waar jij bij ons terecht voor kunt zijn bijvoorbeeld:

  • Kan ik bepaalde kosten nu wel of niet aftrekken?
  • Hoe zit dat met zonnepanelen op mijn huis als ondernemer?
  • Zakelijk of privé, wat mag wel en niet?
  • Autokosten aftrekken, wat mag wel en niet?
  • Welke kosten voor mijn opleiding mag ik aftrekken?
  • Hoe betaal ik zo min mogelijk belasting?
  • Welk uurtarief past bij mijn werkzaamheden?
  • Etc. etc.

Netwerk van ondernemers

Dankzij de kennis en ervaring van Martijn & Joeri, zijn team en zijn ruime netwerk krijg je op korte termijn antwoord op je vragen. Verder zetten we, in overleg, je vraag uit binnen onze LinkedIn-groep of onze Facebookpagina. De ervaring leert dat we je vraag binnen 24 uur hebben beantwoord.

Teamfoto Het Ondernemerscollectief

Voordelen aansluiten bij Het Ondernemerscollectief

Naast deze helpdesk hebben we nog 12 andere helpdesks zoals de Wet DBA, Juridische en Verzekeringshelpdesk. Ook profiteer je als lid van Het Ondernemerscollectief van bijna 100 verschillende collectieve kortingen, een leerzame Academy en heel veel verschillende downloads.